Sobě jméno, druhým radost

Sobě jméno, druhým radost

Hledáte reklamní produkt, který nebude příliš kýčovitý, nudný a nevyužitelný? Zkuste najít ten, který se stane praktickým i estetickým doplňkem současně – co takhle textilní reklamní taška?

Zatímco pomůže vašemu podnikání, dokáže pomoci i vašemu zákazníkovi. Textilní reklamní taška není obyčejnou taškou, která (bohužel) často končí nevyužitá v odpadkovém koši. Textilní taška se totiž dostává do popředí také jako doplněk, který mnozí využijí na nákupech, při cestách i ve volném čase. Jsou totiž praktické, pratelné, estetické a mohou nést potisk, který sami zvolíte. Výsledek? Půjdete vidět. Přinášíme 5 důvodů, proč se vybavit textilními reklamkami pro vaše zákazníky.

Design

Můžete si pohrát s designem, ozvláštnit své logo, vymyslet nápaditý potisk – udělejte z dárku pro klienty marketingový tahák. Proč by měla být firemní taška neviditelná, když může být nepřehlédnutelná? Barvy, motiv, potisk i logo – řekněte cokoli vás napadne. Zaujměte. Je to snadné.

Předplacená reklama

Textilní tašky jen tak do koše neputují. Protože se dají prát a mají slušnou životnost, využijí je domácnosti nejrůznějšími způsoby. Čím déle bude textilní taška s motivem vaší společnosti využita, tím déle půjdete vidět. A to je fajn reklamní cesta, nemyslíte?

Zero waste

Nedarujte další zbytečné plasty. Jděte s dobou. Látková taška něco snese, lze ji dlouhodobě využít a poté recyklovat. Můžete přimět vaše zákazníky, aby o vás smýšleli v superlativech. Jejich sympatie si však nekoupíte – ty si musíte získat. Přizpůsobte se.

Parťák na nákupy

Látkové tašky jsou oblíbenými společnicemi na nákupy. Neplýtvejte, vybavte své příznivce a klienty látkovou taškou. Uděláte jim radost – textilní tašky se dnes běžně prodávají za slušné sumy. Oceňte přízeň svých zákazníků. Investujte do jejich radosti, která se vám vrátí. Třeba ve formě doporučení, které je k nezaplacení.

Cestovní mánie

A kdo ví, třeba se vaše logo podívá do světa. Textilní tašky jsou pomocníky také při balení na cesty, poslouží jako plážovka nebo jen tak města. Vyberte motiv, za který se vaši zákazníci nebudou muset stydět – a dostanete se kamkoli. A především blíže ke vašim zákazníkům.