Začínáte podnikat a nemáte dostatek zkušeností? Nevadí. Dnešní doba nabízí poměrně slušné možnosti, jak o sobě dát vědět světu. Není marketing jako marketing – přinášíme pár základních tipů, které zvládnete jako laik. Hurá do toho, nakopněte váš podnikatelský záměr správným směrem!
Řekněte to online
Bez sociálních sítí by to dnes nešlo – proto si vytvořte stránky a zaměřte se na cílovou skupinu. Instagram, facebook nebo twitter vám mohou pomoci nasbírat fanoušky a prodávat – dokonce také diskutovat se zákazníky a rozšiřovat povědomí o vašich příznivcích. Pomohou vám jednoduše být v kontaktu s těmi, pro které je určena vaše služba/produkt. A to se dnes cení!
Není taška jako taška
Poměrně levná možnost, jak se zviditelnit. Reklamní tašky poslouží jako obal na vaše balíky, produkty, služby či jako dárek. Reklamní předměty fungují stejně tak... ale máte je do čeho dát? Zkuste si pro první zákazníky připravit něco navíc. Zviditelněte své logo a kontakty – prostě buďte vidět. Taška je nejjednodušší možností, jak se dostat mezi lidi. Snadno a rychle.
Investujte do propagace
Reklama na sociálních sítích? Nestojí moc, za to se postará o to, aby lidé věděli, že jste na světě. A když se naučíte v ní chodit, rázem se z ní stane slušný marketingový nástroj. Ze začátku je reklama poměrně intuitivní, ale pokud chcete, můžete investovat také do některého ze školení, které nabízí nejeden infuencer či freelancer. Prostě a jednoduše – zapátrejte ve vašem business plánu a nasměrujte reklamu na vaši cílovku – stačí pár klepnutí a lidé o vás ví!
Kamaráďte s blogerkami a blogery
Ach ta dnešní doba, není skvělá? Najděte blogery, které by mohl zajímat váš produkt či služba. Víte, že můžete snadno navázat spolupráci a tak trochu výměnný obchod? Za poskytnutí vašeho produktu či služby můžete získat sdílení těmi, kdo mají mnoho tisíc followerů. Není to ta nejúčinnější reklama vůbec?